جريدة كايرو فور
جريدة كايرو فور الاخباري تقدم احدث واهم الاخبار المحلية والعربية على مدار اليوم فى جميع التخصصات الرياضة والفن والاقتصاد والحوادث و المراه والصحة.

مدحت اسماعيل يعرب عن سعادته بالعمل مع تامر حسني

محمد حنفي

اعرب الفنان مدحت اسماعيل عن سعادته الكبيرة بالعمل مع النجم تامر حسني في فيلم بحبك الذي يعرض حاليا بجميع دور العرض السينمائي.

وقال مدحت اسماعيل عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك “تامر حسني .. انا لازم اقول قدام الناس كلها انك احسن نجم انا اشتغلت معاه من الجانب الإنساني.. اختيارك ليا واهتمامك الكبير بيا في كل حاجة من اول اجري و دوري في الفيلم وشكلي علي الافيش واسمي في التترات ، مفيش حد بيعمل كدة خالص الا انت عشان كدة ربنا بيحبك لأنك فعلا انسان عظيم ونضيف وبتعمل خير من قلبك بجد مش مجرد شو اعلامي . يعني اللي عملته معايا ممكن محدش يعرفه خالص لو انا مقولتش وبالرغم من كدة عملته معايا . وانا دلوقتي بمحض ارادتي بقول للناس كلها اهو اللي عملته معايا عشان فعلا انت تستحق اني اشكرك قدام كل الناس ، اشكرك جدا يا حبيبي ربنا يوفقك ويسعدك وتحقق كل اللي نفسك فيه يارب واكتر كمان بإذن الله”.

فيلم بحبك من بطولة تامر حسني وهنا الزاهد وهدى المفتي ومدحت اسماعيل وحمدي الميرغني وعدد اخر من النجوم تاليف واخراج تامر حسني.

وحقق الفيلم نسبة مشاهدة كبيرة خلال عرضه بجميع ادوار السينما في مصر ، وتخطى هذا الحاجز بعدما تحدثت عنه عدد من المواقع الاجنبية مؤخرا.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Bnia - بنيه - Wmda - ومضة - Waia - وايا - Baianat - بيانات - Raiat - رايات

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد